Twilight: Rachelle Lefevre (vampyren Victoria) är avskedad

Twilight-stjärnan Rachelle Lefevre har blivit utbytt av Bryce Dallas Howard för tredje Twilight filmen; Eclipse, i rollen som vampyren Victoria. Representanter för Twilight berättade att Rachelle inte kan vara med på inspelningen av tredje filmen för att hon då kommer att vara mitt uppe i en annan inspelning. Nu har Rachelle uttalat sig och berättat att så inte är fallet! Hon påstår att hon helt enkelt har blivit avskedad!

(Foton från Stella Pictures & info från POSH24.se)

Mitt namn/alias är Emma

Va!? Och jag som tycker att hon är cool och perfekt för rollen!!

Wiierd ..

2009-08-01 @ 11:39:44
Bloggadress: http://emmqsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: (så jag vet vem du är)
Kom ihåg?

E-postadress:

Bloggadress: (så jag kan kolla in din blogg/sida)

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback